Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NIVO σε ΣΥΡΙΖΑ: "Μαζί μου ασχολείσαι...τα ξέρεις τα υπόλοιπα"

Οργισμένη απάντηση από τα συγκροτήματα Goin' Through και NEBMA για την διαμάχη που ξέσπασε ανάμεσα στην εφημερίδα "Αυγή" και τη νεολαία του ΚΚΕ σχετικά με την επικείμενη συμμετοχή τους στο φεστιβάλ της ΚΝΕ

Η εφημερίδα επέκρινε τα δυο γκρουπ για τη συμμετοχή τους στο 38ο φεστιβάλ της ΚΝΕ κατηγορώντας τους για "μιμητές της αμερικάνικης αντίστοιχης σκηνής", ενώ η ΚΝΕ έκανε λόγο για "ναρκωφεστιβάλ" του ΣΥΡΙΖΑ.

Σύμφωνα, με τον "Ριζοσπάστη", τα συγκροτήματα αναφέρουν ότι "η Hip hop μουσική και κουλτούρα δεν περιλαμβάνει μόνο το "γκαγκστεριλίκι" και το μισογυνισμό, αλλά και την κοινωνική καταγραφική - κριτική και το βίωμα ως στιχουργική αφετηρία.


Και στο κάτω κάτω, η "Ευρωπαϊκή Αριστερά" δεν είναι αυτή που υπερασπίζεται με κάθε τρόπο και επιχειρήματα την παραμονή της χώρας μας σε ένα τέτοιο "Αμερικάνικο" (καπιταλιστικό προφανώς) σύστημα στα πλαίσια της ΕΕ;"



Διαβάστε την απάντηση των συγκροτημάτων:
«Σε πρόσφατο άρθρο της η εφημερίδα "Αυγή", με αφορμή την επικείμενη εμφάνιση των συγκροτημάτων GOIN THROUGH & NEBMA στο 38ο Φεστιβάλ της ΚΝΕ, εμφανίζεται ως θεματοφύλακας της ποιότητας της ελληνικής μουσικής, τιμητής της ιστορίας του Φεστιβάλ (!!!) και ασκεί έντονη κριτική για την επιλογή των εν λόγω συγκροτημάτων με βασικό επιχείρημα το ότι "Τα δύο συγκροτήματα είναι μιμητές της αμερικάνικης σκηνής, υπέρμαχοι ενός συστήματος στο οποίο ο "άντρας" θέλει "αμάξια και λεφτά" για να κατακτήσει την καλλίγραμμη νεαρή, την οποία φυσικά αλλάζει σαν τα πουκάμισα και πουλάει νταηλίκι...".

Καταρχήν και μόνο το περιεχόμενο αυτής της φράσης αποκαλύπτει την άγνοια που διακατέχει τον εμπνευστή της, ο οποίος μοιάζει να ξέθαψε αυτήν την άποψη (για μια μουσική που σε παγκόσμια κλίμακα κυριαρχεί εδώ και τρεις δεκαετίες), από κείμενο της ΕΟΝ για τα αντιχριστιανικά ήθη. Καλό και δημοσιογραφικά δεοντολογικό θα ήταν να κατανοήσουν ότι η Hip hop μουσική και κουλτούρα δεν περιλαμβάνει μόνο το "γκαγκστεριλίκι" και το μισογυνισμό, αλλά και την κοινωνική καταγραφική - κριτική και το βίωμα ως στιχουργική αφετηρία. Και στο κάτω κάτω, η "Ευρωπαϊκή Αριστερά" δεν είναι αυτή που υπερασπίζεται με κάθε τρόπο και επιχειρήματα την παραμονή της χώρας μας σε ένα τέτοιο "Αμερικάνικο" (καπιταλιστικό προφανώς) σύστημα στα πλαίσια της ΕΕ;


Και για τους πάρα πολλούς που θα βιαστούν και θα πουν ότι τα δύο συγκροτήματά μας δεν έχουν σχέση με το κοινωνικοπολιτικό πρόσωπο της τέχνης να τους παρακαλέσουμε να ακούσουν προσεκτικά το σύνολο της δισκογραφίας που μετρά πάνω από 15 albums (συνολικά και για τα δύο συγκροτήματα) και τραγούδια των οποίων ο στίχος προφανώς για όλους αυτούς είναι κόκκινο πανί. Ενδεικτικά και μόνο:
http://www.youtube.com/watch?v=hUD9o0zD9Ek
http://www.youtube.com/watch?v=DKfJLI-fr2o&playnext=1&list=PL253E423ED30DFFF4&feature=results video
http://www.youtube.com/watch?v=ZRG5kyRUBmU
http://www.youtube.com/watch?v=CPK1esWhp E

Επιπλέον, πολλοί από μας δεν έχουμε κρύψει ποτέ τα πολιτικά μας πιστεύω και αντίθετα από τη γενική αντίληψη, έχουμε πληρώσει τίμημα για τις δημόσιες αυτές τοποθετήσεις. Το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό - εργασιακό βίο, που για πολλούς από εμάς, παρά τη "χλιδή" του χώρου του θεάματος, συνεχίζει να αποτελεί καθημερινότητα.

Τέλος, αυτοί που χαλιούνται με τη συμμετοχή μας στο μεγαλύτερο πολιτιστικό γεγονός της χώρας, είναι οι ίδιοι που χαλιούνται όταν μαθαίνουν (γιατί για να μας δουν πρέπει να έρθουν μαζί μας, και αυτό είναι δύσκολο) ότι συμμετέχουμε σε μαζικούς αγώνες στο πλευρό του ταξικού κινήματος.

Δεν απολογούμαστε για καμία επαγγελματική επιλογή και ούτε έχουμε κρυφτεί πίσω από το δάχτυλό μας.

Δεχόμαστε πάντοτε την κριτική και η αντιπαράθεση είναι στη φύση της μουσικής μας.

Αλίμονο όμως σε αυτούς που σπεκουλάρουν και προσπαθούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Να χαίρεστε όλους όσους συμμετέχουν στα "φεστιβάλ μαστούρας" και τους χρυσοπληρώνετε, εμείς επιλέγουμε τη συμμετοχή μας εδώ, στην κρίσιμη ώρα για την κοινωνία μας και

ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ. Και επειδή εσείς το θυμηθήκατε πρώτοι, να σας το αφιερώσουμε και από κοντά στις 15 του μήνα...

"Μαζί μου ασχολείσαι..." "... τα ξέρεις τα υπόλοιπα"...
GOIN' THROUGH
NEBMA».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει το βιβλίο «Κώστας Δαβουρλής:Ο Πελέ της Ευρώπης»

Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει το βιβλίο «Κώστας Δαβουρλής:Ο Πελέ της Ευρώπης». Το βιβλίο έχει γράψει ο Γιώργος Πολ Παπαδάκης και αναφέρεται στην ζωή και την πορεία του σπουδαίου ποδοσφαιριστή που υπήρξε εξέχων εκπρόσωπος του Πελοποννησιακού ποδοσφαίρου αλλά και ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες όλων των εποχών. 
«Ο Δαβουρλής πραγματικά πρέπει να ήταν ο μεγαλύτερος ποδοσφαιριστής που πέρασε από τα ελληνικά γήπεδα» λέει ο συγγραφέας στην συνέντευξη που έδωσε με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου.

Διαβάστε την συνέντευξη του Γιώργου Πολ. Παπαδάκη στον Ελπιδοφόρο Ιντζέμπελη:
ΕΡ. Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με τον ποδοσφαιριστή Κώστα Δαβουρλή;
ΑΠ. Κάποια στιγμή έπιασα τον εαυτό μου να ψάχνει να βρει τα γκολ από φάουλ που σημείωσε ο Δαβουρλής στη Β΄ Εθνική. Ήθελα να τα αθροίσω με τα 22 που πέτυχε στην Α΄ για να δω το συνολικό ρεκόρ του ποδοσφαιριστή. Άρχισα να ψάχνω στο ελεύθερο τότε αρχείο της «Αθλητικής ηχούς» (για «χαλάρωση» από τι άλλες συγγραφικές μου δραστηριότητες) ένα – ένα τα ματ…

Έτσι χάθηκε ο Καπετάν Πελοπίδας....

Πιτσιωτά:Ένα από τα δέκα ορεινά χωριά του Δήμου Αγίου Γεωργίου Τυμφρηστού του νομού Φθιώτιδος, χτισμένο σε μια ρεματιά, πλούσιο σε νερά,με τις βουνοπλαγιές κατάφυτες από βελανιδιές και έλατα.    Στα εξήντα σπίτια προπολεμικά κατοικούσαν 300 άτομα με 50 μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο                                                                                                  Και να μια μέρα χτυπά η καμπάνα πιο ζωηρά. Έχομε πόλεμο, επιστράτευση.                                         Αρκετοί στρατεύσιμοι πολέμησαν στο Αλβανικό μέτωπο και όλοι γύρισαν πίσω στο χωριό. Έχουμε κατοχή. Μα στο χωριό μας μόνο μια φορά πέρασε ένας λόχος Ιταλών και μετά όταν φούντωσε το αντάρτικο είχαμε ελεύθερη Ελλάδα. Ο Άρης Βελουχιώτης μετά την πρώτη του εμφάνιση στις 7 Ιούνη 1942 στη Δομνίστα συνεχίζει τις εμφανίσεις του από χωριό σε χωριό σε όλη την περιτυμφρήστεια περιοχή.
Θυμάμαι τότε ένα απόγευμα που με το χτύπημα της καμπάνας μαζευτήκαμε στο προαύλιο του Σχολείου όπου μας μίλησε ο Άρης. “Είμαστε μ…

Σάββας Κωφίδης: «Στη μάχη με τα τέρατα του κρατικού μηχανισμού, με τα τέρατα του φασισμού βγήκα νικητής, δεν έγινα ο ίδιος τέρας»

Μια διαφορετική συνέντευξη, με έναν από τους σημαντικότερους πρώην διεθνείς ποδοσφαιριστές, ο οποίος έχει ριζωθεί στις ψυχές και στις καρδιές εγχώριων φιλάθλων, κι όχι μόνο…  Ο Σάββας Κωφίδης, μεταξύ άλλων, μιλά για την αγαπημένη του μεταλλική σκηνή, τον πολιτισμό,αλλά και για τα καλά και τα… άρρωστα του ποδοσφαίρου… Επιπρόσθετα, συνθέτει και… κατεβάζει «ενδεκάδες» στο πιο ονειρικό παιχνίδι… Όλοι στις θέσεις σας, αρχίζει το «ματς»! -Σάββα, είσαι διαχρονικά μία από τις πιο… βαριές φανέλες του ελληνικού ποδοσφαίρου. Σύμφωνα με την πολυετή και σπουδαία επαγγελματική σου πορεία / καριέρα, ως ποδοσφαιριστής και προπονητής, τι σε κάνει υπερήφανο και τι αντίστροφα σε απογοητεύει από το «βασιλιά» των σπορ, στη χώρα μας και παγκοσμίως; Το ποδόσφαιρο είναι ένα παιχνίδι, που προσφέρει έντονα συναισθήματα, τα οποία δύσκολα συναντάς σε άλλα αθλήματα. Η κοινωνικότητα και ο πολιτισμός που πηγάζει μέσα από το ποδόσφαιρο είναι πράγματα για τα οποία μπορεί να νοιώθω περήφανος, αλλά για τον μικροαστισμό κ…