Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Λιχτενστάιν ετοιμάζεται για μια θεραπεία λιτότητας

Το Πριγκιπάτο του Λιχτενστάιν ετοιμάζεται για μια θεραπεία λιτότητας, καθώς ο πρίγκιπας διάδοχος κάλεσε σήμερα το κοινοβούλιό του να προετοιμάσει το ταχύτερο δυνατό έναν ισοσκελισμένο προϋπολογισμό.

Οι προβλέψεις για το 2013 δείχνουν ένα έλλειμμα 210 εκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (172 εκατομμυρίων ευρώ), το οποίο αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα τέταρτο των δαπανών, προειδοποίησε ο πρίγκιπας Άλοϊς στην ομιλία του στο κοινοβούλιο.

"Βλέπω αυτήν την κατάσταση με πολλή ανησυχία για το καλό μακροπρόθεσμα της χώρας μας", δήλωσε ο πρίγκιπας διάδοχος, ο οποίος ζήτησε την τακτοποίηση το ταχύτερο δυνατό των οικονομικών του πριγκιπάτου.

"Η επισφαλής κατάσταση πολλών ευρωπαϊκών κρατών μας δείχνει που μπορεί να οδηγήσει μια πολιτική υπερχρέωσης", υπογράμμισε.

Εν τω μεταξύ οι αμερικανικές εισαγγελικές αρχές ζητούν από το Λίχτενσταϊν να παραδώσει στοιχεία για ιδρύματα και άλλα χρηματοοικονομικά «οχήματα» στο πλαίσιο ερευνών για φοροδιαφυγή από πλούσιους Αμερικάνους, όπως ανακοίνωσε η διεθνής φορολογική υπηρεσία του πριγκιπάτου, μεταδίδει το Reuters.

Νωρίτερα, οι ελβετικές εφημερίδες Tages-Anzeiger και Neue Zuercher Zeitung είχαν δημοσιεύσει ότι οι ΗΠΑ έχουν δώσει διορία στο πριγκιπάτο μέχρι την Παρασκευή να παραδώσει «στατιστικά» δεδομένα για τους αμερικανούς πελάτες ελβετικών τραπεζών που έχουν σχέση με τον Λίχτενσταϊν.

Η Katja Gey, επικεφαλής της διεθνούς φορολογικής υπηρεσίας του Λίχτενσταϊν, δεν έδωσε πληροφορίες αναφορικά με την διορία, ενώ δεν ανέφερε εάν το πριγκιπάτο θα παράσχει τελικά τα δεδομένα που του έχουν ζητηθεί.
Το Λιχτενστάιν αξιολογείται με ΑΑΑ από τον οίκο Standard and Poor's, ο οποίος επιβεβαίωσε πρόσφατα αυτήν την αξιολόγηση με σταθερή προοπτική, προβάλλοντας ότι το πριγκιπάτο διαθέτει σταθερούς θεσμούς και μια σαφή πολιτική γραμμή, το οποίο προσφέρει μια εγγύηση για τον έλεγχο των οικονομικών και χρηματοπιστωτικών προκλήσεων.
πηγή:ΑΜΠΕ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έτσι χάθηκε ο Καπετάν Πελοπίδας....

Πιτσιωτά:Ένα από τα δέκα ορεινά χωριά του Δήμου Αγίου Γεωργίου Τυμφρηστού του νομού Φθιώτιδος, χτισμένο σε μια ρεματιά, πλούσιο σε νερά,με τις βουνοπλαγιές κατάφυτες από βελανιδιές και έλατα.    Στα εξήντα σπίτια προπολεμικά κατοικούσαν 300 άτομα με 50 μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο                                                                                                  Και να μια μέρα χτυπά η καμπάνα πιο ζωηρά. Έχομε πόλεμο, επιστράτευση.                                         Αρκετοί στρατεύσιμοι πολέμησαν στο Αλβανικό μέτωπο και όλοι γύρισαν πίσω στο χωριό. Έχουμε κατοχή. Μα στο χωριό μας μόνο μια φορά πέρασε ένας λόχος Ιταλών και μετά όταν φούντωσε το αντάρτικο είχαμε ελεύθερη Ελλάδα. Ο Άρης Βελουχιώτης μετά την πρώτη του εμφάνιση στις 7 Ιούνη 1942 στη Δομνίστα συνεχίζει τις εμφανίσεις του από χωριό σε χωριό σε όλη την περιτυμφρήστεια περιοχή.
Θυμάμαι τότε ένα απόγευμα που με το χτύπημα της καμπάνας μαζευτήκαμε στο προαύλιο του Σχολείου όπου μας μίλησε ο Άρης. “Είμαστε μ…

Κωστουλάκης Κωνσταντίνος (Λευκός Αρκάδιος)

ΑΡΚΑΔΙΟΣ ΛΕΥΚΟΣ (1905-1983)
Ο Αρκάδιος Λευκός (πραγματικό όνομα Κωνσταντίνος Κωστουλάκης) γεννήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης.
Σπούδασε νομικά και εργάστηκε ως δικηγόρος και στη συνέχεια ως δημόσιος υπάλληλος σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη και τέλος στην Αθήνα, όπου έζησε ως το θάνατό του.
Την πρώτη επίσημη εμφάνισή του στη λογοτεχνία πραγματοποίησε το 1932 με τη δημοσίευση σε συνέχειες στο περιοδικό Νέα Εστία της νουβέλας "Σε πόλεμο με τον εαυτό μου", η οποία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους κριτικούς.
Ακολούθησε η έκδοση του μυθιστορήματος Κρίσις… στη Θεσσαλονίκη (1934) και τρία ακόμη μυθιστορήματα με μεγάλα χρονικά διαστήματα ανάμεσά τους, ως το 1971 οπότε τιμήθηκε με το δεύτερο κρατικό βραβείο μυθιστορήματος για το έργο του "Συλλογή από μαχαίρια", βράβευση η οποία προκάλεσε την οργισμένη αντίδρασή του.

Στο χώρο των λογοτεχνικών περιοδικών της εποχής οι εμφανίσεις του Λευκού σπανίζουν - κάποιες δημοσ…

Η Τέχνη στα χρόνια της Αντίστασης

Στον Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα 1941 - 1944 δεν πήραν μέρος μόνον οι ένοπλοι και οι άλλοι αγωνιστές που πλαισίωναν τις αντιστασιακές οργανώσεις, αλλά και ο πνευματικός κόσμος της χώρας.
Λογοτέχνες, θεατρικοί συγγραφείς, συνθέτες, ηθοποιοί, ζωγράφοι, χαράκτες, δημοσιογράφοι.

 Εμπνεόμενοι από τον αγώνα για την ελευθερία και από τα ιδανικά της Αντίστασης,οι πνευματικοί άνθρωποι δημιούργησαν μια νέα λογοτεχνία, ένα νέο θεατρικό λόγο, μια νέα μουσική, επαναστατικά τραγούδια, νέες μορφές εικαστικών τεχνών.
Δημιούργησαν την αντιστασιακή Τέχνη που ξεσήκωνε το λαό κατά των κατακτητών και συγχρόνως απαθανάτιζε τους αγώνες και τις θυσίες του.
Η ελληνική αντιστασιακή Τέχνη πήρε τέτοια έκταση και δύναμη, που δε συναντάται σε καμία άλλη κατεχόμενη χώρα.
Η πολιτιστική έκρηξη, που άρχισε από τις πρώτες μέρες της Κατοχής και κορυφώθηκε το καλοκαίρι του 1944, υπήρξε ένα θαύμα που προοιωνιζόταν ένα λαμπρό μέλλον για το νεοελληνικό πολιτισμό. Δυστυχώς, όμως, η ιμπεριαλιστική επέμβαση, που με ραδιου…