Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ακίνητος διαδηλωτής της πλατείας Ταξίμ

Αυτό που ξεκίνησε ένας άνθρωπος στην πλατεία Ταξίμ έχει εξελιχθεί σε κίνηση διαμαρτυρίας χιλιάδων ανθρώπων σε ολόκληρη την Τουρκία.
Πρόκειται για τον Ερντέμ Γκουντούζ, έναν καλλιτέχνη ο οποίος ξεκίνησε να στέκεται ακίνητος χθες μπροστά στην πλατεία στην Κωνσταντινούπολη, εκεί όπου ο αστυνομικός κλοιός είναι ιδιαίτερα ισχυρός και δεν επιτρέπει στους διαδηλωτές να πλησιάσουν.
Ο νεαρός έμεινε στο ίδιο σημείο ακίνητος για οκτώ ώρες, κοιτώντας τη σημαία και το πανό με το πρόσωπο του Κεμάλ Ατατούρκ.
Σύντομα πίσω του βρέθηκαν περίπου 300 διαδηλωτές, οι οποίοι έμειναν δίπλα του σιωπηροί, κοιτώντας προς το ίδιο σημείο.
 Ο Γκουντούζ, ο οποίος είναι χορογράφος, έμεινε εκεί μέχρι τις δύο τα ξημερώματα, λίγο πριν την επέμβαση της τουρκικής αστυνομίας.
Σύμφωνα με τη Hurriyet, δέκα διαδηλωτές οι οποίοι παρέμειναν στο σημείο ακίνητοι, συνελήφθησαν από τις Αρχές.
 Ο ίδιος ο καλλιτέχνης ανέφερε στο BBC ότι η διαμαρτυρία του έχει σαν στόχο τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης και την κυβέρνηση: «Τέσσερις άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους, υπάρχουν χιλιάδες τραυματίες αλλά τα μίντια δυστυχώς δεν μας δείχνουν τίποτα», είπε.
Αυτός ο τρόπος διαμαρτυρίας διαδόθηκε άμεσα στην Τουρκία από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στη συνέχεια, πολίτες από όλες τις πόλεις της χώρας προχώρησαν στην ίδια κίνηση.
                                                    «Η Αστυνομία δεν θα επέμβει»:

Στο μεταξύ, ο υπουργός Εσωτερικών της Τουρκίας Μουαμέρ Γκιουλέρ δήλωσε σήμερα ότι οι «ακίνητοι άνθρωποι» που θα διαμαρτύρονται στους δρόμους της χώρας δεν θα συλλαμβάνονται από τους αστυνομικούς, εκτός και εάν αυτός ο τρόπος διαδήλωσης αρχίσει να αποτελεί απειλή για την δημόσια τάξη. «Δεν θα επέμβουμε σε οποιαδήποτε διαμαρτυρία που δεν αποτελεί απειλή για τη δημόσια τάξη και την ανθρώπινη ζωή», τόνισε ο Γκιουλέρ.
                           Ερντογάν:
«Συνωμοσία οι διαδηλώσεις στο πάρκο Γκεζί»
Στο μεταξύ, ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανέφερε σήμερα ότι αναζητά ποιος βρίσκεται πίσω από τις διαδηλώσεις για το πάρκο Γκεζί, καθώς υποστήριξε ότι όλα όσα συνέβησαν ήταν μία τεράστια συνωμοσία η οποία οργανώθηκε επαγγελματικά από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εταιρίες, μέσα μαζικής ενημέρωσης και από «προδότες εντός των τειχών».
Ο Τούρκος πρωθυπουργός καταφέρθηκε εναντίον της αντιπολίτευσης, λέγοντας ότι κρύβονται πίσω από πλάτες βανδάλων.
πηγή:www.real.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έτσι χάθηκε ο Καπετάν Πελοπίδας....

Πιτσιωτά:Ένα από τα δέκα ορεινά χωριά του Δήμου Αγίου Γεωργίου Τυμφρηστού του νομού Φθιώτιδος, χτισμένο σε μια ρεματιά, πλούσιο σε νερά,με τις βουνοπλαγιές κατάφυτες από βελανιδιές και έλατα.    Στα εξήντα σπίτια προπολεμικά κατοικούσαν 300 άτομα με 50 μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο                                                                                                  Και να μια μέρα χτυπά η καμπάνα πιο ζωηρά. Έχομε πόλεμο, επιστράτευση.                                         Αρκετοί στρατεύσιμοι πολέμησαν στο Αλβανικό μέτωπο και όλοι γύρισαν πίσω στο χωριό. Έχουμε κατοχή. Μα στο χωριό μας μόνο μια φορά πέρασε ένας λόχος Ιταλών και μετά όταν φούντωσε το αντάρτικο είχαμε ελεύθερη Ελλάδα. Ο Άρης Βελουχιώτης μετά την πρώτη του εμφάνιση στις 7 Ιούνη 1942 στη Δομνίστα συνεχίζει τις εμφανίσεις του από χωριό σε χωριό σε όλη την περιτυμφρήστεια περιοχή.
Θυμάμαι τότε ένα απόγευμα που με το χτύπημα της καμπάνας μαζευτήκαμε στο προαύλιο του Σχολείου όπου μας μίλησε ο Άρης. “Είμαστε μ…

Κωστουλάκης Κωνσταντίνος (Λευκός Αρκάδιος)

ΑΡΚΑΔΙΟΣ ΛΕΥΚΟΣ (1905-1983)
Ο Αρκάδιος Λευκός (πραγματικό όνομα Κωνσταντίνος Κωστουλάκης) γεννήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης.
Σπούδασε νομικά και εργάστηκε ως δικηγόρος και στη συνέχεια ως δημόσιος υπάλληλος σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη και τέλος στην Αθήνα, όπου έζησε ως το θάνατό του.
Την πρώτη επίσημη εμφάνισή του στη λογοτεχνία πραγματοποίησε το 1932 με τη δημοσίευση σε συνέχειες στο περιοδικό Νέα Εστία της νουβέλας "Σε πόλεμο με τον εαυτό μου", η οποία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους κριτικούς.
Ακολούθησε η έκδοση του μυθιστορήματος Κρίσις… στη Θεσσαλονίκη (1934) και τρία ακόμη μυθιστορήματα με μεγάλα χρονικά διαστήματα ανάμεσά τους, ως το 1971 οπότε τιμήθηκε με το δεύτερο κρατικό βραβείο μυθιστορήματος για το έργο του "Συλλογή από μαχαίρια", βράβευση η οποία προκάλεσε την οργισμένη αντίδρασή του.

Στο χώρο των λογοτεχνικών περιοδικών της εποχής οι εμφανίσεις του Λευκού σπανίζουν - κάποιες δημοσ…

Η Τέχνη στα χρόνια της Αντίστασης

Στον Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα 1941 - 1944 δεν πήραν μέρος μόνον οι ένοπλοι και οι άλλοι αγωνιστές που πλαισίωναν τις αντιστασιακές οργανώσεις, αλλά και ο πνευματικός κόσμος της χώρας.
Λογοτέχνες, θεατρικοί συγγραφείς, συνθέτες, ηθοποιοί, ζωγράφοι, χαράκτες, δημοσιογράφοι.

 Εμπνεόμενοι από τον αγώνα για την ελευθερία και από τα ιδανικά της Αντίστασης,οι πνευματικοί άνθρωποι δημιούργησαν μια νέα λογοτεχνία, ένα νέο θεατρικό λόγο, μια νέα μουσική, επαναστατικά τραγούδια, νέες μορφές εικαστικών τεχνών.
Δημιούργησαν την αντιστασιακή Τέχνη που ξεσήκωνε το λαό κατά των κατακτητών και συγχρόνως απαθανάτιζε τους αγώνες και τις θυσίες του.
Η ελληνική αντιστασιακή Τέχνη πήρε τέτοια έκταση και δύναμη, που δε συναντάται σε καμία άλλη κατεχόμενη χώρα.
Η πολιτιστική έκρηξη, που άρχισε από τις πρώτες μέρες της Κατοχής και κορυφώθηκε το καλοκαίρι του 1944, υπήρξε ένα θαύμα που προοιωνιζόταν ένα λαμπρό μέλλον για το νεοελληνικό πολιτισμό. Δυστυχώς, όμως, η ιμπεριαλιστική επέμβαση, που με ραδιου…