ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΥΠΝΙΑ...«ΣΤΑΥΛΙΣΜΟΥ» ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ!!

  Βρε «σούργελα κατακαημένα»,αυτή την αφίσα την έχει δει ο Πάνος Καμένος? ... Το μυαλό του βοσκού,κοτζάμπαση, παραπήρε οξυγόνο και έβγαλε φιρμάνι προς  Κωσταλεξιωτες και Κωσταλεξιωτισες...ΕΔΩ !!                                                                                                                                   Η ΑΦΙΣΑ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ                                                                                                                                                                    
 ΕΓΏ Ο ΠΑΝΤΕΛΏΣ ΑΣΎΔΟΤΟΣ- ΣΑΣ ΚΆΛΩ ΌΛΟΥΣ-ΑΝΕΞΑΡΤΉΤΩΣ ΈΛΛΗΝΑ  ΚΑΜΈΝΟΥ 'Η  ΌΧΙ....                                                                                                                                                                                                    
Την Τετάρτη  στην ΚΕΝΤΡΙΚΉ (γιατί αυτή είναι η κεντρική,η ΔΙΚΗ ΜΟΥ!! ) συγκέντρωση-αγρυπνία!!                                                                            
Θα προσευχηθούμε (μαζί κουφαλίτσες που αλεξοκοιτάτε)!!                                      
Θα ανάψουμε και ένα κεράκι στο μανουάλι(ΕΓΩ ΠΛΕΡΩΝΩ ΚΥΡΙΛΙΚΙΑ  ΓΙΑ ΣΤΑΥΡΟ),για να επικοινωνήσουμε την υποψηφιότητα μου εις κύριον...

Μην αρχίσει και ψάχνεται με περασμένες ποινικές ιστορίες και μας ζαλίζει κι' αυτός !!                                                                                                                                                                                
Την άλλη μέρα ,το πρωί ,και αφού «ρουφήξετε» το πρωινό σας,με δωρεάν γάλα απ' τη στάνη μου(γαμώ το στανιό σας...παν' τα λεφτά μου,θα μου τα φάτε κοπρόσκυλα )!!...                                                                    
Θα σας μαντρώσω σε'να λεωφορείο να σας πάω (ΕΓΏ ΘΑ ΣΑΣ ΠΆΩ) να σας δείξω και εκείνο ,τον Καμένο,τρομάρα του...                                                                    
                                                   Νομίζει ότι είναι και αρχηγός!!                                              
ΕΓΩ τον βρήκα  στο Facebook!!..                                                                        

Να δουν και οι Αλεξοπαντελάκηδες  πόσα απίδια πιάνει ο σάκος,που θέλουνε και βουλευτιλίκια...τα αλεπουδάκια!!                            
                     Ρε γίνεται  100  η αλεπού- 110...τ' αλεπουδάκια !!!!                                                        
Θα τους ανατρέψουμε κοινώς...«βουλευτικά»,έτσι για πλάκα!!                          
Δεν χρειάζεται να ξανά-κάνουμε τα παλιά ζόρικα κόλπα,αν και τώρα θα έχουμε ασυλία,με την βούλα...(την σταυρούλα), των Ελλήνων!!...                                                                                                                                                                  
Μας παίρνει να κάμουμε και καμιά κουζουλάδα ωρέ Μιχαλιό?...Ίντα λες μωρέ σύντεκνε?...Να τους επικοινωνούσαμε κάνα μανουάλι επί της κεφαλής...Και μετά πάμε ΑΣΥΛΟ!!