ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΛΕΣΒΟΥ
Το πρόβλημα ξεκίνησε από τη στιγμή που η συνάδελφος διεκδίκησε με θάρρος και αξιοπρέπεια στοιχειώδη εργασιακά της δικαιώματα και ήθελε να έχει λόγο για το αντικείμενο της δουλειάς της. Πάλεψε για αυτά όχι παρακαλώντας αλλά απαιτώντας από την Διοίκηση τα αυτονόητα. Θεωρούμε ότι έχει πέσει θύμα ρεβανσισμού γι’ αυτήν την αξιοπρεπή στάση.
Απορούμε επίσης πως στο ίδιο σχολείο την προηγούμενη σχολική χρονιά δεν υπήρχε θέμα συμπεριφοράς της συναδέλφου με τους μαθητές αλλά αυτό δημιουργήθηκε φέτος. Μήπως αυτό δημιουργήθηκε από τη στιγμή, που η συνάδελφος διεκδίκησε με επαγγελματική και συνδικαλιστική αξιοπρέπεια τα αυτονόητα (εύλογο χρόνο μετακίνησης από Άγρα σε ‘Αντισα, πρόσβαση στον εξοπλισμό του σχολείου, παρουσία των μαθητών στη σχολική αίθουσα κλπ).
Καθημερινά η ζωή των Ελλήνων εργαζόμενων ολοένα και δυσκολεύει. Πολύ περισσότερο αυτή των νέων εκπαιδευτικών, αρκετοί εκ των οποίων με αξιόλογα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα καλούνται μέσα σε αντίξοες και για την προσωπική τους ζωή συνθήκες να μορφώσουν τους μαθητές των απομακρυσμένων περιοχών.
Θεωρούμε άδικη, μεροληπτική και ενδεχομένως υστερόβουλη την προσπάθεια έγερσης αλλά και την επακόλουθη διαχείριση του συγκεκριμένου ζητήματος. Πιστεύουμε τέλος ότι τα προβλήματα της εκπαίδευσης, που σήμερα ταλανίζεται από τις συνέπειες της μνημονιακής πολιτικής δεν επιλύονται με τέτοιου τύπου παρεμβάσεις. Φοβόμαστε τέλος ότι η συκοφαντική επίθεση στην συνάδελφο δείχνει και τα κριτήρια της δήθεν αξιολόγησης–χειραγώγησης, που θέλουν να μας επιβάλλουν: να είμαστε κάτω από τον απόλυτο έλεγχο του κάθε Διευθυντή, να σκύβουμε το κεφάλι και να μη μιλάμε, να μην έχουμε άποψη για το περιεχόμενο της δουλειάς μας, να είμαστε απλοί διεκπεραιωτές υπαλληλικών υποχρεώσεων.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Π. Αθηναίος Μ. Στρατάκης