Με τον "πιστολέρο" σε μεγάλα κέφια,ο Ολυμπιακός καθάρισε την Ξάνθη!...και τώρα Παρί...

  Ο Ολυμπιακός με τον  Κώστα Μήτρογλου σε μεγάλα κέφια, νίκησε 4-0 την Ξάνθη και πλέον στρέφει την προσοχή του στην πρεμιέρα του Τσάμπιονς Λιγκ την Τρίτη κόντρα στην Παρί Σεν Ζερμέν.

Το σκορ άνοιξε πολύ νωρίς για τους "ερυθρόλευκους" μόλις στο 4', όταν ο Χαβιέ Σαβιόλα πήρε το "ριμπάουντ" από την κεφαλιά του Μήτρογλου και σκόραρε. Στη συνέχεια τη σκυτάλη πήρε ο Κώστας Μήτρογλου. Πρώτα στο 27' με πλασέ και στη συνέχεια στο 45' με απευθείας εκτέλεση φάουλ. Το τέταρτο και τελευταίο γκολ για τον Ολυμπιακό το πέτυχε και πάλι ο Μήτρογλου στο 73'.
Με αυτή τη νίκη, ο Ολυμπιακός έφτασε τους 12 βαθμούς και εδραιώνεται στην κορυφή της βαθμολογίας.
                                     Πανόπουλος: "Συνονθύλευμα η Ξάνθη"!
"Ένα μεγάλο συγνώμη στους φίλους του Ολυμπιακού που πήγαν να παρακολουθήσουν την ομάδα τους μ’ αυτό το συνονθύλευμα που λέγεται Ξάνθη, όπως αυτή παρουσιάζεται στο α’ ημίχρονο κι ένα εξίσου μεγάλο συγνώμη από τους φίλους της ομάδας μας για την τραγική αυτή εικόνα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν είναι αυτή η ομάδα μας", αναφέρει χαρακτηριστικά.

                                 Καραγεωργίου: Αναλαμβάνω την ευθύνη και αποχωρώ
Παρελθόν από την τεχνική ηγεσία της Ξάνθης αποτελεί ο Καραεγεωργίου μετά τη νέα κακή εμφάνιση της ακριτικής ομάδας, αλλά και της σκληρής κριτικής, που άσκησε ο Χρήστος Πανόπουλος.
Ο Έλληνας τεχνικός τόνισε πως ανέλαβε την ευθύνη, όπως είπε, και πρόσθεσε πως αποχωρεί για να βρει η Ξάνθη την τύχη της με άλλον προπονητή.
"Συγχαρητήρια στην ομάδα του Ολυμπιακού, που έπαιξε καλά και κέρδισε. Και ως άνθρωπος και ως προπονητής, βλέποντας μία τέτοια εικόνα της ομάδας μου, ούτε μπορώ να το δεχθώ ούτε να το ανεχθώ. Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη της κατάστασης. Έχω μάθει στη ζωή μου να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου για αυτό και σταματάω πια να είμαι προπονητής της Ξάνθης.
Έχω πάρει πολλά πράγματα από αυτήν την ομάδα και θα ήταν άδικο η παρουσία μου να δημιουργεί καταστάσεις. Για αυτό και αποχωρώ προκειμένου να βρει η Ξάνθη την τύχη της με κάποιον άλλον προπονητή", δήλωσε ο Καραγεωργίου στη συνέντευξη Τύπου.