Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μουντιαλικές ατάκες δια χειρός Νίκου Αλέφαντου!

Σ`αυτό το Μουντιάλ συνέβησαν "τα πάντα όλα" που θα έλεγε και ο "σύγχρονος φιλόσοφος" του ποδοσφαίρου,Νίκος Αλέφαντος !.
Ένα όμως από τα πράγματα που θα μας λείψει σίγουρα,τελειώνοντας  αυτό το Μουντιάλ είναι ο σχολιασμός στο twitter των όσων συμβαίνουν στη Βραζιλία. Εκεί όπως θα διαπιστώσετε υπήρχε «πεδίο δόξης λαμπρό» για τον ευρηματικό λόγο του Νίκου Αλέφαντου...
Ιδού μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές ατάκες που έγραψε ο"Δον Κιχώτης" της ποδοσφαιρικής μας πραγματικότητας !
                                                    Tweets        

  • Κύριε Σάντος πού να σου κόψει εσένα να το σκεφτείς. Έπρεπε να βάλεις στα πέναλντι τέρμα τον Καραγκούνη. Μόνο αυτός ξέρει να πέφτει σωστά
  • Μαθητής του Αλεφαντου ο Φαν Γκαλ! Εγω του έμαθα να κανει αλλαγή το τέρμα πριν τα πέναλτι σε ενα σεμινάριο του Τζακερονι το 1988
  • Πως να προλάβουν ρε Σκολάρι τα γήπεδα να ετοιμαστούν όταν έχεις Χουλκ κ Φρεντ να παίζουν μπάλα, αντί να ρίχνουν τσιμέντα κ να καλουπώνουν
  • Ο Ρανιέρι λέει για προπονητής της εθνικής. Ποιός Ρανιέρι, ο τελειωμένος; Πλάκα κάνετε; Κάνε το μπαμ με Αλέφαντο να πέσουν τα τσιμέντα
  • Φοβερός ο Χολεμπας σήμερα. Να τα λέμε αυτά. Μέχρι και ο Γεωργάτος θα σηκώθηκε όρθιος να τον χειροκροτήσει. Ούτε ο Ρομπέρτο Κάλος τέτοιο ματς
  • Σάντος,ο Χριστοδουλόπουλος είναι για όταν έχεις πιεί 2 μπουκάλια ουίσκι, να σου πεί το "Να χαν οι καρδιές αμπάρες". Δεν είναι για μπάλα
  • Παιχταράς αυτός ο Σουάρεζ. Πλασέ σαν του Αναστόπουλου, τρίπλα σαν του Καστίγιο, τσαμπουκά σαν του Αμανατίδη. Παιχταρας ο άνθρωπος
  • Κύριε Σαντος, δικαιολογίες το γρήγορο γκολ. 1983, ΠΑΟ Ρουφ - Αθηναικος. Στο 1ο λεπτό το έφαγα. Τους ειχα 1-3 στο 57' & φεύγαμε αγκαλιασμένοι
  • Έχεις τωρα τον Σαμάρα στον άσβεστη. Πρωτάκουστο. Σα να βάλεις την Φουρέιρα να τραγουδήσει όπερα. Αυτα τωρα ειναι ντροπή
  • Μα μου έχουν μαζευτει στην Βραζιλία κατι Σπυροπουλοι κ κατι Καρπετοπουλοι κ ο Γιάννης ο Καρατζαφερης αθηνα. Πας πουθενά ετσι; Πουθενά δε πας
  • Μα να μου ξεκινάς ρε Πορτογάλε τον Γκέκα? Τον μπόι τζορτζ του κάμπου; Λίγος κύριε Σάντος
  • Ερ φαστ τίκετς; Ενα αλε ρε τουρ για Βραζιλία! Εγω θα κατεβάσω την ομάδα στα αλλα 2. Τέρμα ο Σαντος. Προπονητές με τσιγαροβηχα τελείωσαν.
  • Ο χουλκ! Αυτός μάλιστα. Νταμάρι. Γερό παιδί. Μπετόν αρμέ. Σκέτος Αλεκος Τάτσης
  • Μα κοτζαμ Βραζιλία και παίζει με τον Φρεντ στην επίθεση; Τον Μάντζιο της φαβέλας; Κανε μου τη χάρη τωρα
  • Βγήκε κ ο Μπάγιεβιτς να πεί πως βλέπει την εθνική στο μουντιαλ....Τραβά ρε πίσω στην Σερβια να ανοίξεις κανα φροντιστήριο για σπαστά ελληνικά
Ο Νίκος Αλέφαντος είναι κυριολεκτικά και μεταφορικά μια μεγάλη μορφή της προπονητικής, είτε το δεί κάποιος κυριολεκτικά είτε μεταφορικά. Προικισμένος με σπουδαίες τεχνικές γνώσεις,αφου ευτύχησε να μαθητεύσει δίπλα στον μεγάλο Έρνστ Χάπελ. Με προσωπικά του έξοδα ταξιδευε στο εξωτερικό για να παρακολουθεί τη δουλειά των μεγάλων ξένων προπονητών : Χένες Βαϊσβάλερ, Έρνστ Χάπελ, Λουΐς Σέζαρ Μενότι, Μαρτσέλο Λίπι, Αρίγκο Σάκι, Κάρλο Αντσελότι είναι κάποια ενδεικτικά προπονητικά μεγέθη που δέχτηκαν το Νίκο Αλέφαντο σαν "μαθητή" τους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έτσι χάθηκε ο Καπετάν Πελοπίδας....

Πιτσιωτά:Ένα από τα δέκα ορεινά χωριά του Δήμου Αγίου Γεωργίου Τυμφρηστού του νομού Φθιώτιδος, χτισμένο σε μια ρεματιά, πλούσιο σε νερά,με τις βουνοπλαγιές κατάφυτες από βελανιδιές και έλατα.    Στα εξήντα σπίτια προπολεμικά κατοικούσαν 300 άτομα με 50 μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο                                                                                                  Και να μια μέρα χτυπά η καμπάνα πιο ζωηρά. Έχομε πόλεμο, επιστράτευση.                                         Αρκετοί στρατεύσιμοι πολέμησαν στο Αλβανικό μέτωπο και όλοι γύρισαν πίσω στο χωριό. Έχουμε κατοχή. Μα στο χωριό μας μόνο μια φορά πέρασε ένας λόχος Ιταλών και μετά όταν φούντωσε το αντάρτικο είχαμε ελεύθερη Ελλάδα. Ο Άρης Βελουχιώτης μετά την πρώτη του εμφάνιση στις 7 Ιούνη 1942 στη Δομνίστα συνεχίζει τις εμφανίσεις του από χωριό σε χωριό σε όλη την περιτυμφρήστεια περιοχή.
Θυμάμαι τότε ένα απόγευμα που με το χτύπημα της καμπάνας μαζευτήκαμε στο προαύλιο του Σχολείου όπου μας μίλησε ο Άρης. “Είμαστε μ…

Η Τέχνη στα χρόνια της Αντίστασης

Στον Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα 1941 - 1944 δεν πήραν μέρος μόνον οι ένοπλοι και οι άλλοι αγωνιστές που πλαισίωναν τις αντιστασιακές οργανώσεις, αλλά και ο πνευματικός κόσμος της χώρας.
Λογοτέχνες, θεατρικοί συγγραφείς, συνθέτες, ηθοποιοί, ζωγράφοι, χαράκτες, δημοσιογράφοι.

 Εμπνεόμενοι από τον αγώνα για την ελευθερία και από τα ιδανικά της Αντίστασης,οι πνευματικοί άνθρωποι δημιούργησαν μια νέα λογοτεχνία, ένα νέο θεατρικό λόγο, μια νέα μουσική, επαναστατικά τραγούδια, νέες μορφές εικαστικών τεχνών.
Δημιούργησαν την αντιστασιακή Τέχνη που ξεσήκωνε το λαό κατά των κατακτητών και συγχρόνως απαθανάτιζε τους αγώνες και τις θυσίες του.
Η ελληνική αντιστασιακή Τέχνη πήρε τέτοια έκταση και δύναμη, που δε συναντάται σε καμία άλλη κατεχόμενη χώρα.
Η πολιτιστική έκρηξη, που άρχισε από τις πρώτες μέρες της Κατοχής και κορυφώθηκε το καλοκαίρι του 1944, υπήρξε ένα θαύμα που προοιωνιζόταν ένα λαμπρό μέλλον για το νεοελληνικό πολιτισμό. Δυστυχώς, όμως, η ιμπεριαλιστική επέμβαση, που με ραδιου…

Κωστουλάκης Κωνσταντίνος (Λευκός Αρκάδιος)

ΑΡΚΑΔΙΟΣ ΛΕΥΚΟΣ (1905-1983)
Ο Αρκάδιος Λευκός (πραγματικό όνομα Κωνσταντίνος Κωστουλάκης) γεννήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης.
Σπούδασε νομικά και εργάστηκε ως δικηγόρος και στη συνέχεια ως δημόσιος υπάλληλος σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη και τέλος στην Αθήνα, όπου έζησε ως το θάνατό του.
Την πρώτη επίσημη εμφάνισή του στη λογοτεχνία πραγματοποίησε το 1932 με τη δημοσίευση σε συνέχειες στο περιοδικό Νέα Εστία της νουβέλας "Σε πόλεμο με τον εαυτό μου", η οποία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους κριτικούς.
Ακολούθησε η έκδοση του μυθιστορήματος Κρίσις… στη Θεσσαλονίκη (1934) και τρία ακόμη μυθιστορήματα με μεγάλα χρονικά διαστήματα ανάμεσά τους, ως το 1971 οπότε τιμήθηκε με το δεύτερο κρατικό βραβείο μυθιστορήματος για το έργο του "Συλλογή από μαχαίρια", βράβευση η οποία προκάλεσε την οργισμένη αντίδρασή του.

Στο χώρο των λογοτεχνικών περιοδικών της εποχής οι εμφανίσεις του Λευκού σπανίζουν - κάποιες δημοσ…