Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με "ρητορικές" ασκήσεις επί χάρτου...Ξεκίνησε το ντέρμπι ο Παναθηναϊκός!

     Μέσω  ρητορικών ερωτημάτων ο Παναθηναϊκός ζητάει την τιμωρία του Ολυμπιακού !

                                                       Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Λόγω διαφορετικών Αρχών και φιλοσοφίας, κάτι που αποδεικνύεται κι από τη διαφορετική οικογενειακή διαδρομή στον τόπο μας, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, σε πλήρη αντίθεση με τους κοινούς συκοφάντες ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός, που όπως αναφέραμε και σε πρόσφατη ανακοίνωση θα κληθούν στα Πολιτικά και Ποινικά Δικαστήρια, έχει να υποβάλλει τα εξής 10 ερωτήματα προς τους αρμόδιους φορείς και λειτουργούς που είναι επιφορτισμένοι με την τήρηση των νόμων, των κανονισμών, του ευ αγωνίζεσθαι αλλά και της φιλάθλου ιδιότητας.

1.ΓΙΑΤΙ, όταν ο Αντιπρόεδρς της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Γιώργος Σκινδήλιας, κατά την διάρκεια της κλήρωσης των διαιτητών για τον 5ο τελικό ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ (2/6/2012) διαλαλούσε ωρυόμενος ότι «το πρωτάθλημα είναι στημένο», δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;

2.ΓΙΑΤΙ, όταν στη διάρκεια της Media Day του Ολυμπιακού (18/9/2012), οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος επιτέθηκαν με συκοφαντίες σε βάρος του προέδρου του Παναθηναϊκού, Δημήτρη Γιαννακόπουλου αλλά και σε βάρος φορέων του μπάσκετ (ΚΕΔ), δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;

3.ΓΙΑΤΙ όταν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, μετά τη λήξη του τελικού του κυπέλλου (10/2/2013) επιτέθηκαν με συκοφαντίες και ύβρεις σε βάρος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;

4. ΓΙΑΤΙ όταν σύσσωμη η ΚΑΕ Ολυμπιακός, διοίκηση και αθλητές, αποχώρησαν επιδεικτικά (10/2/2013) από την απονομή του κυπέλλου στην οποία όφειλαν να παραστούν, δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;

5. ΓΙΑΤΙ όταν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος εξαπέλυσαν πρωτοφανή επίθεση σε βάρος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου (10/6/2013) με εκφράσεις του στυλ «μαζέψτε τον» και προβάλλοντας σε ανακοίνωσή τους ψευδή στοιχεία, δεν επεβλήθη στην ΚΑΕ Ολυμπιακός ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;

6. ΓΙΑΤΙ ενώ στην κλήρωση του πρωταθλήματος μπάσκετ (22/9/2014) για την αγωνιστική περίοδο 2014-2015 ο Γιώργος Αγγελόπουλος δυσφήμισε το άθλημα με τις συκοφαντικές του δηλώσεις μπροστά στον πρόεδρο και το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ, στους εκπροσώπους όλων των ΚΑΕ, σε προσωπικότητες του μπάσκετ και στις τηλεοπτικές κάμερες, δεν επιλήφθηκαν οι αρμόδιες αρχές ώστε να υπάρξει ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;

7. ΓΙΑΤΙ ενώ σε δηλώσεις τους στη διάρκεια της media day και της παρουσίασης της ομάδας του Ολυμπιακού (1/10/2014) οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος δυσφήμησαν και απαξίωσαν το άθλημα και συκοφάντησαν πρόσωπα, δεν έχουν επιληφθεί ακόμα οι αρμόδιες αρχές ώστε να υπάρξει ποινή αποκλεισμού της έδρας της 1-5 αγωνιστικών για δυσφήμηση του αθλήματος βάσει του άρθρου 68, παρ.1,2,3Α του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού του ΕΣΑΚΕ;

8. ΓΙΑΤΙ ενώ όλα τα παραπάνω είναι πασίγνωστα σε όλη την αθλητική κοινότητα, οι αρμόδιες Αρχές αδιαφορούν προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα σε αντίθεση με την ιδιάζουσα ευαισθησία τους στην περίπτωση του προέδρου της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλου;

9. ΕΩΣ ΠΟΤΕ θα πράττουν εκτός νόμου χωρίς να τους συμμορφώνει κανείς;

10. ΕΩΣ ΠΟΤΕ θα υπάρχει καθεστώς ατιμωρησίας της ΚΑΕ Ολυμπιακός;».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έτσι χάθηκε ο Καπετάν Πελοπίδας....

Πιτσιωτά:Ένα από τα δέκα ορεινά χωριά του Δήμου Αγίου Γεωργίου Τυμφρηστού του νομού Φθιώτιδος, χτισμένο σε μια ρεματιά, πλούσιο σε νερά,με τις βουνοπλαγιές κατάφυτες από βελανιδιές και έλατα.    Στα εξήντα σπίτια προπολεμικά κατοικούσαν 300 άτομα με 50 μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο                                                                                                  Και να μια μέρα χτυπά η καμπάνα πιο ζωηρά. Έχομε πόλεμο, επιστράτευση.                                         Αρκετοί στρατεύσιμοι πολέμησαν στο Αλβανικό μέτωπο και όλοι γύρισαν πίσω στο χωριό. Έχουμε κατοχή. Μα στο χωριό μας μόνο μια φορά πέρασε ένας λόχος Ιταλών και μετά όταν φούντωσε το αντάρτικο είχαμε ελεύθερη Ελλάδα. Ο Άρης Βελουχιώτης μετά την πρώτη του εμφάνιση στις 7 Ιούνη 1942 στη Δομνίστα συνεχίζει τις εμφανίσεις του από χωριό σε χωριό σε όλη την περιτυμφρήστεια περιοχή.
Θυμάμαι τότε ένα απόγευμα που με το χτύπημα της καμπάνας μαζευτήκαμε στο προαύλιο του Σχολείου όπου μας μίλησε ο Άρης. “Είμαστε μ…

Κωστουλάκης Κωνσταντίνος (Λευκός Αρκάδιος)

ΑΡΚΑΔΙΟΣ ΛΕΥΚΟΣ (1905-1983)
Ο Αρκάδιος Λευκός (πραγματικό όνομα Κωνσταντίνος Κωστουλάκης) γεννήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης.
Σπούδασε νομικά και εργάστηκε ως δικηγόρος και στη συνέχεια ως δημόσιος υπάλληλος σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη και τέλος στην Αθήνα, όπου έζησε ως το θάνατό του.
Την πρώτη επίσημη εμφάνισή του στη λογοτεχνία πραγματοποίησε το 1932 με τη δημοσίευση σε συνέχειες στο περιοδικό Νέα Εστία της νουβέλας "Σε πόλεμο με τον εαυτό μου", η οποία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους κριτικούς.
Ακολούθησε η έκδοση του μυθιστορήματος Κρίσις… στη Θεσσαλονίκη (1934) και τρία ακόμη μυθιστορήματα με μεγάλα χρονικά διαστήματα ανάμεσά τους, ως το 1971 οπότε τιμήθηκε με το δεύτερο κρατικό βραβείο μυθιστορήματος για το έργο του "Συλλογή από μαχαίρια", βράβευση η οποία προκάλεσε την οργισμένη αντίδρασή του.

Στο χώρο των λογοτεχνικών περιοδικών της εποχής οι εμφανίσεις του Λευκού σπανίζουν - κάποιες δημοσ…

Η Τέχνη στα χρόνια της Αντίστασης

Στον Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα 1941 - 1944 δεν πήραν μέρος μόνον οι ένοπλοι και οι άλλοι αγωνιστές που πλαισίωναν τις αντιστασιακές οργανώσεις, αλλά και ο πνευματικός κόσμος της χώρας.
Λογοτέχνες, θεατρικοί συγγραφείς, συνθέτες, ηθοποιοί, ζωγράφοι, χαράκτες, δημοσιογράφοι.

 Εμπνεόμενοι από τον αγώνα για την ελευθερία και από τα ιδανικά της Αντίστασης,οι πνευματικοί άνθρωποι δημιούργησαν μια νέα λογοτεχνία, ένα νέο θεατρικό λόγο, μια νέα μουσική, επαναστατικά τραγούδια, νέες μορφές εικαστικών τεχνών.
Δημιούργησαν την αντιστασιακή Τέχνη που ξεσήκωνε το λαό κατά των κατακτητών και συγχρόνως απαθανάτιζε τους αγώνες και τις θυσίες του.
Η ελληνική αντιστασιακή Τέχνη πήρε τέτοια έκταση και δύναμη, που δε συναντάται σε καμία άλλη κατεχόμενη χώρα.
Η πολιτιστική έκρηξη, που άρχισε από τις πρώτες μέρες της Κατοχής και κορυφώθηκε το καλοκαίρι του 1944, υπήρξε ένα θαύμα που προοιωνιζόταν ένα λαμπρό μέλλον για το νεοελληνικό πολιτισμό. Δυστυχώς, όμως, η ιμπεριαλιστική επέμβαση, που με ραδιου…