Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μπλόκο του Παμβοχαϊκού στη Λαμία

Στο αποψινό ματς Παμβοχαϊκός-Παναθηναϊκός θα κριθεί το εισιτήριο του Γ΄ ομίλου για το φάιναλ φορ του League Cup «Νίκος Σαμαράς» που γίνεται στο Βραχάτι. 
Η ομάδα του Κλαρούδα νίκησε δύσκολα 3-0 σετ (25-23, 25-14, 32-30) τη Λαμία που έδειξε κουρασμένη από τα χθεσινά 4 σετ που έπαιξε με τον Παναθηναϊκό. Οι γηπεδούχοι ξεκίνησαν με τον Δρογκάρη στην πάσα αντί του Τερζή και τον Σαρικείσογλου αντί του Στεβάνονιτς. 

Στο 23-20 του Α΄ σετ η Λαμία μείωσε στο πόντο με χαμένη επίθεση του Κανέλλου. Ο κεντρικός του Βραχατίου έβαλε και πάλι την ομάδα του δύο πόντους (24-22) μπροστά με τον Χήρα της Λαμίας να κάνει λάθος στο 24-23.  Στα μισά του σετ ο Κλαρούδας άλλαξε τον Σαρικείσογλου με τον Στεφάνοβιτς. Στο δεύτερο σετ ο Παμβοχαϊκός ήταν αποτελεσματικός στο σέρβις και στο μπλοκ και έφθασε με χαρακτηριστική άνεση στην κατάκτηση με 25-15. Εντυπωσιακό ήταν το Γ΄ σετ με τη Λαμία να προηγείται στην μεγαλύτερη διάρκειά του (1-6, 14-17, 20-22) και τον Παμβοχαϊκό να ισοφαρίζει 23-23 με άσσο του Στεφάνοβιτς και να προηγείται με 24-23 με λάθος διπλό του Γκιμαράεζ. Το προβάδισμα άλλαξε χέρια αρκετές φορές με τον Παμβοχαϊκό να έχει 6 σετ μπολ και τη Λαμία 2. Στο 29-28 ο Καβαδάς είχε δύο εύστοχες επιθέσεις (29-30), αλλά στις δύο τελευταίες του προσπάθειες κόπηκε από τον Τσουκ (31-30) και τον Βούλιν (32-30) με τους γηπεδούχους να πανηγυρίζουν τη νίκη.

«Μπήκαμε καλά στη διοργάνωση και αντιμετωπίσαμε έναν δύσκολο αντίπαλο. Θέλουμε να διεκδικήσουμε την πρόκριση μας στο φάιναλ-4 κόντρα στον Παναθηναϊκό που είναι επίσης μια δυνατή και ομάδα κι αυτό το απέδειξε στον αγώνα της πρεμιέρας. Το θετικό είναι πως παρουσιάζουμε σταδιακή βελτίωση αλλά μπροστά μας έχουμε ακόμα μεγάλα περιθώρια» είπε ο νικητής κόουτς Γιώργος Κλαρούδας ενώ ο ηττημένος Γιάννης Μέλκας είπε: «Ο αγώνας αντέχει σε κριτική μόνο στο 1ο και στο 3ο σετ. Εκεί κάναμε αυτά που είχαμε σχεδιάσει αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θέλαμε. Στο 2ο σετ κάναμε πολλά λάθη και απογοητευτήκαμε. Πρέπει να βάλουμε το κεφάλι κάτω και να δουλέψουμε σε φάσεις που θα μας δίνουν τα σετ στα τελειώματα. Και στο 1ο σετ και στο 3ο σετ δεν κάναμε αυτό που έπρεπε. Μας περιμένει μια εβδομάδα σκληρής δουλειάς για να μπούμε στο πρωτάθλημα όπου έχουμε δύσκολη πρεμιέρα με τον Εθνικό στην Αλεξανδρούπολη». 

Οι συνθέσεις:
ΠΑΜΒΟΧΑΪΚΟΣ (Κλαρούδας): Δρογκάρης, Σαρικεϊσογλου, Βουλιν, Τσούκ, Νέμεθ, Κανέλος / Ζήσης (λ), Στεβάνοβιτς, Ασπιώτης.

ΛΑΜΙΑ (Μέλκας): Μακίμπιν, Καββαδά, Γκιρτζίκης, Παπαδόπουλος, Λεόν, Χήρας / Τσιπ Μακάνα (λ), Καρβούνης, Κουτσονίκας.
 
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Θ. Ομάδες Αγ. Β Σετ
1. Παμβοχαϊκός 1 3 (3-0)
2. Παναθηναϊκός Α.Ο. 1  3 (3-1)
3. Γ.Σ.Λαμία 2  0 (1-6)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έτσι χάθηκε ο Καπετάν Πελοπίδας....

Πιτσιωτά:Ένα από τα δέκα ορεινά χωριά του Δήμου Αγίου Γεωργίου Τυμφρηστού του νομού Φθιώτιδος, χτισμένο σε μια ρεματιά, πλούσιο σε νερά,με τις βουνοπλαγιές κατάφυτες από βελανιδιές και έλατα.    Στα εξήντα σπίτια προπολεμικά κατοικούσαν 300 άτομα με 50 μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο                                                                                                  Και να μια μέρα χτυπά η καμπάνα πιο ζωηρά. Έχομε πόλεμο, επιστράτευση.                                         Αρκετοί στρατεύσιμοι πολέμησαν στο Αλβανικό μέτωπο και όλοι γύρισαν πίσω στο χωριό. Έχουμε κατοχή. Μα στο χωριό μας μόνο μια φορά πέρασε ένας λόχος Ιταλών και μετά όταν φούντωσε το αντάρτικο είχαμε ελεύθερη Ελλάδα. Ο Άρης Βελουχιώτης μετά την πρώτη του εμφάνιση στις 7 Ιούνη 1942 στη Δομνίστα συνεχίζει τις εμφανίσεις του από χωριό σε χωριό σε όλη την περιτυμφρήστεια περιοχή.
Θυμάμαι τότε ένα απόγευμα που με το χτύπημα της καμπάνας μαζευτήκαμε στο προαύλιο του Σχολείου όπου μας μίλησε ο Άρης. “Είμαστε μ…

Η Τέχνη στα χρόνια της Αντίστασης

Στον Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα 1941 - 1944 δεν πήραν μέρος μόνον οι ένοπλοι και οι άλλοι αγωνιστές που πλαισίωναν τις αντιστασιακές οργανώσεις, αλλά και ο πνευματικός κόσμος της χώρας.
Λογοτέχνες, θεατρικοί συγγραφείς, συνθέτες, ηθοποιοί, ζωγράφοι, χαράκτες, δημοσιογράφοι.

 Εμπνεόμενοι από τον αγώνα για την ελευθερία και από τα ιδανικά της Αντίστασης,οι πνευματικοί άνθρωποι δημιούργησαν μια νέα λογοτεχνία, ένα νέο θεατρικό λόγο, μια νέα μουσική, επαναστατικά τραγούδια, νέες μορφές εικαστικών τεχνών.
Δημιούργησαν την αντιστασιακή Τέχνη που ξεσήκωνε το λαό κατά των κατακτητών και συγχρόνως απαθανάτιζε τους αγώνες και τις θυσίες του.
Η ελληνική αντιστασιακή Τέχνη πήρε τέτοια έκταση και δύναμη, που δε συναντάται σε καμία άλλη κατεχόμενη χώρα.
Η πολιτιστική έκρηξη, που άρχισε από τις πρώτες μέρες της Κατοχής και κορυφώθηκε το καλοκαίρι του 1944, υπήρξε ένα θαύμα που προοιωνιζόταν ένα λαμπρό μέλλον για το νεοελληνικό πολιτισμό. Δυστυχώς, όμως, η ιμπεριαλιστική επέμβαση, που με ραδιου…

Κωστουλάκης Κωνσταντίνος (Λευκός Αρκάδιος)

ΑΡΚΑΔΙΟΣ ΛΕΥΚΟΣ (1905-1983)
Ο Αρκάδιος Λευκός (πραγματικό όνομα Κωνσταντίνος Κωστουλάκης) γεννήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης.
Σπούδασε νομικά και εργάστηκε ως δικηγόρος και στη συνέχεια ως δημόσιος υπάλληλος σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη και τέλος στην Αθήνα, όπου έζησε ως το θάνατό του.
Την πρώτη επίσημη εμφάνισή του στη λογοτεχνία πραγματοποίησε το 1932 με τη δημοσίευση σε συνέχειες στο περιοδικό Νέα Εστία της νουβέλας "Σε πόλεμο με τον εαυτό μου", η οποία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους κριτικούς.
Ακολούθησε η έκδοση του μυθιστορήματος Κρίσις… στη Θεσσαλονίκη (1934) και τρία ακόμη μυθιστορήματα με μεγάλα χρονικά διαστήματα ανάμεσά τους, ως το 1971 οπότε τιμήθηκε με το δεύτερο κρατικό βραβείο μυθιστορήματος για το έργο του "Συλλογή από μαχαίρια", βράβευση η οποία προκάλεσε την οργισμένη αντίδρασή του.

Στο χώρο των λογοτεχνικών περιοδικών της εποχής οι εμφανίσεις του Λευκού σπανίζουν - κάποιες δημοσ…